Česko
Gamereactor
životní styl

Zde je návod, jak můžete udělat jídlo s sebou trochu zdravější

Je nemožné úplně vynechat pizzu, ale tady je návod, jak se můžete cítit trochu méně provinile.

HQ

Všichni víme, že jídlo s sebou, s vysokým obsahem tuku, soli a cukru, není vždy nejlepší volbou, ale někdy je neuvěřitelně těžké odolat tomu šťavnatému kebabu ve výloze.

Stejně jako možná víme, že nám to nepomůže dosáhnout našich cílů hubnutí, je jídlo s sebou tak špatné, jak by většina časopisů o zdraví mužů věřila? Svým způsobem ano. Jak již bylo zmíněno, vysoký obsah tuku, cukru a soli zvýší BMI spolu s kalorickou hustotou mnoha potravin, jako je pizza, která může zabalit 250-350 kalorií na plátek.

To však neznamená, že se musíte vždy cítit provinile, kdykoli si objednáte jídlo s sebou. Zatímco většina potravin není tak výživná jako domácí jídlo, můžete si objednat trochu zdravější z masa, které si vyberete. Podle The Guardian, pokud se budete držet dál od kuřecích nuget, vepřových kuliček a dalšího masa, které bylo pravděpodobně zpracováno v továrně intenzivním chovem, skončíte s výživnějším jídlem. Vyberte hovězí a jehněčí, když můžete, v podstatě.

Také se držte od smažených potravin a zjistěte, jaké možnosti máte k dispozici. Nikdy nevíte, protože některé kuchyně jsou zdravější než jen strčit všechno do fritézy, dokud se neleskne mastnotou.

Toto je reklama:
Zde je návod, jak můžete udělat jídlo s sebou trochu zdravější


Načítá se další obsah