Under Paris

Under Paris

Letní trhák Netflixu představuje žraloky jako žraloky, vymodelované a vykreslené v Microsoft Wordu. Petter není nadšený.

To je poděkování, které dostávám! Za to, že je tvrdohlavý, vášnivý, odhodlaný a zuřivý ochránce životního prostředí, který se snaží zachránit těžce zkoušeného žraloka Mako před vyhynutím tím, že čistí plasty v oceánech. Jak se říká, žádný dobrý skutek nezůstane nepotrestán, zvláště když mluvíme o hladových, masožravých žralocích zabijácích, kteří plavou 3 000 kilometrů a jen z čiré zlomyslnosti se "učí" dýchat sladkou vodu, aby se mohli pomstít.

Under ParisUnder Paris

Under Paris je nový velký letní film Netflixu režírovaný mužem, který stojí za filmy Frontiers a The Divide, kde se ostřílený mořský biolog a parta modrovlasých hipsterských aktivistů dozvědí, že si do řeky Seiny v centru Paříže našel cestu téměř osm metrů dlouhý žralok, a stráví 49 minut tím, že se snaží přimět starostu a policii, aby uvěřili tomu, co říkají. "Ano! Říkáme pravdu. Tito demonstranti s dredy a často propíchnutými vlasy (všichni se super krátkou ofinou a starým oblečením) vědí, že v Paříži je obrovský zabijácký žralok smrtící a že vás všechny sežere!! Stejně jako ve Spielbergových starých superklasikách se skeptici a byrokraté setkávají s altruisty a aktivisty v blažené směsici starých, unavených filmových tropů o žralocích, navršených na sebe v hromadě slizu o velikosti Eiffelovy věže.

Under Paris

Netflix je podle mého názoru vládnoucí a nejdostupnější kvalitní streamovací službou ze všech s zdaleka nejlepším výběrem, pokud jde o šířku, ale i menší projekty, skvosty a místní produkci. Nelze však uniknout skutečnosti, že v posledních letech měli spoustu smůly, protože každý scénář, který vyplivnou, je nyní tažen dolů stupidní logikou, špatnými dialogy, postavami tenkými jako papír a jedním klišé unavenějším než druhým. V Under Paris režisér Xavier jen smíchal to, co se mu líbí v Čelistech a co se mu líbí v Deep Blue Sea, změnil prostředí na něco městského (Paříž, kterou jste si už očividně všimli) a okořenil to efekty, které vypadají, jako by byly celé vytvořeny v Microsoft Wordu.

Under Paris

To je nesmysl. Čistý nesmysl. Lidé, kterým bychom měli fandit, jsou tak hloupí, že to působí parodiálně, logika je tak politováníhodná, že se nedá dělat nic jiného, než se té bídě smát, a podvodní scény v Paříži dělají ze Sharknado produkci ILM. Žraloci se prohánějí bez váhy, velikosti nebo přítomnosti a voda kolem jejich těl je často tak špatně provedená, že 20+ let staré počítačové efekty v Deep Blue Sea působí svěžeji. To však není případ úvodu k Under Paris, ve kterém se skupina potápěčů ztratí během odběru vzorků mořské biologie na otevřeném moři. Zde jsou efekty bizarně opravdu dobré, stejně jako kamera a atmosféra, což mě vede k domněnce, že tuto část natočil jiný tým v jiné době s úplně jiným rozpočtem než zbytek tohoto filmu.

03 Gamereactor Czech Republic
3 / 10

0